Ewaluacja


Oceniać będę:
- wykonanie plakatu – pomysłowość, oryginalność, staranność wykonania
- prezentację multimedialną – zawartość merytoryczną, estetykę i pomysłowość, sposób przekazu prezentacji
- współpracę w grupie – zaangażowanie członków grupy
Oceniani będziecie wspólnie, natomiast ocena indywidualna może ulec zmianie na wniosek grupy. Na zakończenie wypełnicie ankiety ewaluacyjne, w których określicie swoje zaangażowanie w projekt oraz zaangażowanie innych członków grupy.
Maksymalnie możesz zdobyć 30 punktów. Najlepsze prezentacje opublikujemy na stronie internetowej szkoły, a plakaty będą dekoracją szkolnego korytarza.


Kryteria oceny:
Wymagania

Podstawowe
(1-2 pkt.)
Pełne
(3-4 pkt.)
Rozszerzone
(5-6 pkt.)
Ilość
punktów
Jakość wykonania plakatu
Praca ma pewne usterki, widać jednak duży wkład pracy ucznia.
Praca wykonana starannie, estetycznie.
Praca wykonana estetycznie, cechuje się oryginalnością, pomysłowością.
1 - 6
Zawartość merytoryczna prezentacji
Prezentacja wykonana dosyć pobieżnie, zawiera opis kilku najważniejszych noblistów, nie jest on jednak poparta przykładami.
Zawiera opis najważniejszych dokonań Alfreda Nobla oraz nazwiska i dokonania polskich noblistów. Informacje są poprawne merytorycznie.
Informacje poprawne merytorycznie, spójne, pokazano dokładnie nazwiska polskich noblistów oraz ich dokonania i najważniejsze dzieła.
1 - 6
Estetyka i pomysłowość prezentacji
Stosowanie zbyt dużej ilości kolorów na slajdach, zbyt duża liczba slajdów, nadmiar animacji lub jej brak.
Konsekwencja w stosowaniu kolorów na slajdach, czytelne zestawienia barw, wyróżnianie najważniejszych elementów, ciekawa grafika.
Staranne i estetyczne wykonanie, oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne formy multimedialne (animacje, film) Przemyślana i spójna kompozycja.
1 - 6
Sposób przekazu prezentacji
Monotonny sposób mówienia, czytanie z kartki. Przekaz mało interesujący dla słuchaczy.
Prezentacja uporządkowana, konkretna i zrozumiała dla odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
Przekaz spójny, ciekawy, pełen ekspresji, świadczący o dobrej znajomości tematu. Umiejętność odpowiedzi na dodatkowe pytania zadawane przez słuchaczy.
1 - 6
Umiejętność współpracy
w grupie
Niezbyt dobra współpraca w grupie, nierówny podział pracy pomiędzy członków grupy.
Dobra organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy.
Doskonała współpraca w grupie. Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
1 - 6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz