Oceniać będę:
- wykonanie plakatu –
pomysłowość, oryginalność, staranność wykonania
- prezentację
multimedialną – zawartość merytoryczną, estetykę i pomysłowość, sposób przekazu
prezentacji
- współpracę w grupie –
zaangażowanie członków grupy
Oceniani będziecie
wspólnie, natomiast ocena indywidualna może ulec zmianie na wniosek grupy. Na
zakończenie wypełnicie ankiety ewaluacyjne, w których określicie swoje
zaangażowanie w projekt oraz zaangażowanie innych członków grupy.
Maksymalnie możesz
zdobyć 30 punktów. Najlepsze prezentacje opublikujemy na stronie internetowej
szkoły, a plakaty będą dekoracją szkolnego korytarza.
Kryteria oceny:
Wymagania
|
Podstawowe
(1-2
pkt.)
|
Pełne
(3-4
pkt.)
|
Rozszerzone
(5-6
pkt.)
|
Ilość
punktów
|
Jakość wykonania plakatu
|
Praca
ma pewne usterki, widać jednak duży wkład pracy ucznia.
|
Praca
wykonana starannie, estetycznie.
|
Praca
wykonana estetycznie, cechuje się oryginalnością, pomysłowością.
|
1
- 6
|
Zawartość merytoryczna prezentacji
|
Prezentacja
wykonana dosyć pobieżnie, zawiera opis kilku najważniejszych noblistów, nie
jest on jednak poparta przykładami.
|
Zawiera
opis najważniejszych dokonań Alfreda Nobla oraz nazwiska i dokonania polskich
noblistów. Informacje są poprawne merytorycznie.
|
Informacje
poprawne merytorycznie, spójne, pokazano dokładnie nazwiska polskich noblistów oraz ich dokonania i najważniejsze dzieła.
|
1
- 6
|
Estetyka i pomysłowość prezentacji
|
Stosowanie
zbyt dużej ilości kolorów na slajdach, zbyt duża liczba slajdów, nadmiar
animacji lub jej brak.
|
Konsekwencja
w stosowaniu kolorów na slajdach, czytelne zestawienia barw, wyróżnianie
najważniejszych elementów, ciekawa grafika.
|
Staranne
i estetyczne wykonanie, oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne formy
multimedialne (animacje, film) Przemyślana i spójna kompozycja.
|
1
- 6
|
Sposób przekazu prezentacji
|
Monotonny
sposób mówienia, czytanie z kartki. Przekaz mało interesujący dla słuchaczy.
|
Prezentacja
uporządkowana, konkretna i zrozumiała dla odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
|
Przekaz
spójny, ciekawy, pełen ekspresji, świadczący o dobrej znajomości tematu.
Umiejętność odpowiedzi na dodatkowe pytania zadawane przez słuchaczy.
|
1
- 6
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Niezbyt
dobra współpraca w grupie, nierówny podział pracy pomiędzy członków grupy.
|
Dobra
organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków
grupy.
|
Doskonała
współpraca w grupie. Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
|
1
- 6
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz